Farbror Frej is back!

Jag pratade med mamma för nån timme sedan. Jag försökte förklara för henne hur jag ser ut efter mitt tandläkarbesök. När jag sa att det ser ut som att jag har två sockerbitar till tänder så jämförde hon mig med Farbror Frej. Och tamejfan, det stämmer ju till punkt och pricka! Jag höll skratta ihjäl mig! och ju mer jag tänker på det desto mer skrattar jag :-D
Det är ju synd att jag skäms så vansinnigt över mina tillfälliga bissingar, annars hade jag lagt ut en bild :-D

Roligaste ikväll måste ju vara "The Pussycat Dolls - Don't cha" (don't cha wish your girlfriend was hot like me (farbror frej)...) Hahahahahaaaa! Jag tror jag skrattar ihjäl mig - igen! :-D

Det är tomt och ensamt här. Barnen är visserligen fortfarande vakna. Jag gör vad jag kan för att hålla dom vakna så länge som möjligt nu när Calle inte är hemma, men vilka barn vill inte vara vakna så länge som bara är möjligt på kvällen ;-) Men jag hade ändå velat ha lite sällskap i form av Calle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0