Fredag

Guudars vad skönt! Idag har jag inte ett enda måste! Nja... Okej... Maten måste ju fixas och övervåningen borde dammsugas. Men annars har jag inte en endaste grej som måste göras :-)
Men trots detta så har jag ändå fixat rent fönstren på undervåningen. När jag körde utsidan i vardagsrummet så lyckades Vidar ge mig en alldeles undebar känsla (inte). Han låste ute mig. (först hjälpte han mig att tvätta fönstren, sen tröttnade han och låste ute mig :-D ) Jävlar! Snacka om panik, när jag stod där utanför och försökte få Vidar att hjälpa mig att få upp dörren.... Efter många om och men fick vi upp dörren, men fan alltså, vilken panik! Det bara kröp i hela kroppen!
Men varför gick du inte runt och gick in på framsidan istället då, tänker säkert många. I det här huset låser vi alltid dörrarna, annars sticker Vidar ut på egna äventyr.....

Det finns få saker som kan driva mig till fullstädigt vansinne.... Som när jag bara inte hittar saker som jag veeet att vi har (någonstans), trots att jag letar precis överallt.... Det kom väl bort i något av flyttlassen. Men vad hjälper det när jag vill ha fram grejerna nu, på bomerangen! Bah!

Well. Vidar är inte på topphumör idag precis, och leylia är dödstrött. Så vi ska krypa ner en sväng i dubbelsängen och mysa en stund (om jag hittar Vidars napp). Förmodligen somnar vi väl allihop :-D

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Haha.. Ja jag håller med om att det är på gott och ont! =) Men det är ju så dom lär sig så det är bara att låta dom hålla på! =) Sen kan dom ju bjussa på ett riktigt skratt när dom håller på också! Haha

Jag fick hjälp att designa min header. Jag är supernöjd! =)

Hoppas att du med har haft en härlig Fredagskväll!
Kram

2008-01-25 @ 22:32:36
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0