Kundservice?

Nu är jag där igen. Ska jag skratta eller ska jag gråta? Efter några dagars mailkontakt med ett klädföretag för att försöka få en leverans avbeställd så har jag bestämt mig: Aldrig mer! Jag ska aldrig mer nätshoppa från deras onlineshop! Jag tror jag kräks!
Kundservice.se. Kundservice? Service?! Kyss mig på valfri skinka! De är så icke-service-minded man bara kan bli! De är inte rädda om sina kunder för fem öre! Fast det behöver de ju å andra sidan inte vara heller, eftersom de kan vara ytterst säkra på att människor med taskig ekonomi, som ändå vill byta ut sin garderob ibland, kommer fortsätta handla deras urdåliga kvalitet! Det här vet de ju om, så därför behöver de tydligen inte bry sig om att hålla kvar urminnestidersgamla kunder. Egentligen borde jag ju bokstavera ut namnet, men hej å hå, då kanske jag blir stämd för uthängning?
Jag skulle mer än gärna skicka upp mitt gamla clubkort i arslet på de otrevliga (ja, mer än en gång har jag råkat ut för det de senaste månaderna) kärringarna som jobbar där! Bah!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Nyfniken som jag e så vill man ju veta vilken kedja du har inlett krig emot...

2008-01-07 @ 22:07:26
URL: http://squilett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0