Mänskligt

Victoria Secret Fashion Show.
Ja, jag tittade. Lite iaf. Med en nattuggla till dotter är det inte lätt att få se mycket på tv :-D
Jag funderade lite på vem som köper underkläderna? Alltså, det är ju inga vanliga underkläder och faktum är väl ändå att man inte ens kan kalla det för UNDERkläder, det finns väl inte en chans att få på sig några kläder över? Bah, jag har blivit på tok för bekväm av mig. Det har resulterat i att jag skickar Calle för att köpa underkläder till mig. (inget ont som inte för något gott med sig.) Han köper ju det han vill se på (och det bör vara lätt att få av. Haha!), jag köper det som ser bekvämt ut att ha på :-D
Jag gjorde ett konstaterande när jag tittade på showen. Modellerna är ju toksmala (men det visste vi ju redan)! Men faktum är att deras lår, rumpor och tuttar dallrar och skumpar runt lika mycket som mina gör! Dom är ju för sjutton mänskliga! Jiiiises, suddenly I feel good!
Titta bara på Heidi Klum. Hon är väl ändå den snyggaste modellen genom tiderna! Hon är nästintill den enda superkändis som verkar mänsklig. Ingen jetsetbrud, ingen skumpa på någon lyxyact dagarna i ända för att hålla sig kvar i rampljuset. Hon verkar vara en sund, båda-fötterna-på-jorden person. Hon verkar även vara en supermamma!
34092993.jpg

Helt plötligt (sen vi fick barn) så lägger jag vikt vid andra saker, som hur kändisar verkar vara som mamma/pappa istället för hur de klär sig. 
När jag träffar en person, så ser jag först hur de är mot mina barn.
För att ta ett jättebra exempel: När jag träffade Madde första gången så tog hon sig genast upp bland topplaceringarna! Hon hade aldrig träffat Vidar, men hon pratade med honom och lekte utan att det på något sätt blev krystat. Det är inte alla som lyckas med det, jag hade själv inte lyckats med det för några år sedan. Kort konstaterat: Vägen till Lottas hjärta går via Vidar och Leylia :-D

Marja boostade mitt självförtroende häromdagen: "Förresten, det syns ju inte ens att du nyss fött två barn, med tanke på nyårsbilderna. :)" Åååh, söthöna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :)

2008-01-07 @ 19:43:21
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: Dryden

Diet på treåringar? Jättesunt...
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1577223.ab

(Okej, en Aftonbladetlänk är väl inget att hänga i granen men förlåt mig för denna gång)

2008-01-07 @ 21:39:31
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Marja

Jag tänkte också på att deras bröst och så rörde sig väldigt naturligt, härligt! Men Heidi Klum är ju för bra för att vara sann, man känner sig lite sämre när man ser en sådan person. Men man kan i alla fall glädja sig åt att hon har hemskt ful accent. ;)

2008-01-08 @ 21:09:25
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0