Lördag

Jag är så uuurbesviken! Jag finner inga ord att ens försöka beskriva den besvikelse jag känner!
Det har gjort att jag har städat som en dåre i två dagar. Tokstädning är ett säkert tecken på mycket. antingen är jag arg (läs vansinnig), ledsen, besviken eller så är det finbesök på ingång.
 Idag lättades städeriet upp av att Daniel hälsade på. Long time no see. Det kändes rikigt, riktigt roligt och bra att träffas igen :-) Ingen skillnad där inte, plocka upp vid senast bara :-)

Jag gjorde sista städrycket precis, precis innan barnen åkte i sängen.... Målat har jag fått gjort också. Tidsbokning för måndagen har också ordnats. Det enda som fattas just nu är en baddräkt (utan en sån kan jag inte göra barnen sällskap i mastodontpoolen på baksidan), och ett par slappiga badshorts till Vidar. Måste köpas. Gärna igår. Ännu hellre imorgon. Det ska ju ändå bli mysväder imorgon med regn och allt som hör till, så vad passar då bättre än att  mysa ihop på Trollhättans shopping-Mecka. Calle, do you hear me?!  ;-)

Förresten - mormor och farmor, vill ni besöka ett välstädat hem så gör det snarast. Man vet aldrig hur länge det varar.... (Både mormor och farmor gör ett eller annat städryck vid besök i vårt tromb-liknande hem :-D )
Så här välstädat har det förmodligen inte varit sedan mitt tokryck dagen innan Leylia föddes.
Jag bör väl tillägga att jag jobbar mer än heltid, Calle målar huset och leker med barnen. Så dammråttorna  får lite ro att bygga bo :-D Storstädning hamnar lääängst ner på listan. Så länge man kan göra ett promenadstråk från dörren till köket och sedan vidare upp till övervåningen så är det fine så länge.... Hahahaa! Fan vad hemskt det låter! :-D

Är det verklikgen lördag idag? Jag har varit ledig i tre dagar och vill vara ledig mycket längre. Jag vill vara hemma och mysa med Carln och barnen!
Jag vill veta vad proverna säger. Kan doktorn ringa snart? Oron gör mig gaaaalen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur är det med dig/er?

Kram :) Erica

2008-07-06 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0