Mucho lustigt.

-Du vet J och J? Dom ska sälja sin mastodontbil... För 170.000:- !
-Jaha?
-Ja... Du vet en sån där skitstor, en störst-går-först-bil. Dom ska sälja den. För bara 170.000:-
-Vad är din poäng? Att den har tappat över 100.000 i värde sedan de köpte den begagnad?
-Nej, min poäng är att de ska sälja den. För 170.000. Och jag fyller år snart. Jag vill ha en stor bil. (Gärna en Lexus RX 300 ;-) )
-Men storleken har ju ingen betydelse vet du väl...
-Det är är inget annat än lögn och förtal.
-Det är bara personer med små bilar som säger så alltså?
-Precis.....

Sen började jag tokskratta när jag fattade hur det sista lät...
Efter en stund konstaterade jag att jag förmodligen lider av mindervärdeskomplex eftersom jag bara vill ha stora bilar. Eller Ka. Svart eller vitt liksom :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0