Ibland undrar man...

Hört på bussen: Fyra tjejer kliver på, en av dom fyller 15 år. Hon och en av de andra tjejerna (en 17åring) diskuterar mycket viktiga saker...
-"Men du fyller alltså femtåååån! Tänk när du blir lika gammal som jag, då kommer du tycka att femtååånåringar är skiiiitsmååå!"
Woooow! Om två år kommer hon tycka att 15åringar är skiiiitsmåååå.... Om två långa år. Då kände jag mig som en gammal rugguggla. För änkt när dom blir lika gamla som mig, då kommer dom tycka att 15åringar och 17åringar är skiiitsmååå :-D Man får sig ett och annat bryt på bussen, man skrattar gott åt allt roligt man hör, ser och överhuvudtaget får vara med om. Det är vid såna tillfällen som jag undrar hur roligt det egentligen är med körkort och att sitta själv i en bil? Inte särskilt underhållande va...
Idag körde busschauffören fel. Han glömde svänga vid rödljuset och fick köra en omväg. Det var tack vare tvärniten vid rödljuset som jag vaknade. Annars hade jag säkert hamnat jättefel.
Igår fixade jag äntligen naglarna. Jag känner mig som folk. Hot, hot, hot :-D

Någon som vet vart man kan få tag i "Fresh laundry"? Sånt där vatten som luktar aaaasgott, som man häller i ång-grejen på strykjärnet.... I want!
Och parfymen Clean. vart finns den att få tag på? inte på Åhléns och Kicks iaf. Såvida jag inte har blivit lurad av personalen?

Hur är det egentligen tänkt att man ska kunna hinna med allt? Jobba, köpa nya grejer (tvättmaskin), ta hand om tromben, tvätta, städa, äta, stå, sova, tänka, och bara vara? Dygnet har alldeles för få timmar, fast hade det vart fler så hade garanterat inte det vart good enough det heller....


Kommentarer
Postat av: Charlie/squirlett

Smyglyssnandet är det enda jag saknar med att åka buss för det är sjukt roligt att lyssna på folk.

2008-07-01 @ 18:06:20
URL: http://singelmorsa.bloggspace.se
Postat av: Marja

www.accessora.se finns det Clean att köpa, om du vet vilken av dom du vill ha alltså. :)

2008-07-01 @ 19:46:27
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0