Inte ensam...

Som bekant så shäjvade jag ner Vidars kaluffs till 4 mm på sidorna igår. Idag gjorde jag ett ryck till och jämnade till + klippte lite mer. Han svettas ju så mycket genom huvudet så hälften hade vart nog.... Han är inte ensam. Jag med mitt typiskt skandinaviska tunna skräphår svettas minst lika mycket! För första gången i mitt liv så känns det som att jag har -hör och häpna- tjockt hår! Tjockt hår! Det är bara inbillning, I knooow, men lika jävligt ändå.... Trimmer på mig också kanske? Undercut låter ju som en svalkande idé :-D Undrar vad Carl min skulle säga om det? Alltså, farmor och mormor kommer gråtande jaga mig med basebollträn när de ser vad jag gjort med Vidars kaluffs, men frågan är om inte Calle, ensam, skulle jaga mig med tio basebollträn om jag (eller Vidar) gick loss med trimmer på skallen? Jag skulle förmodligen se ut som Skalle-Pär.... Och vem vill dejta Skalle-Pär? (Räck upp en hand....) Han är förvisso tokcharmig, men utan utseende kommer man banne mig inte långt.
Jag känner inget sug alls på att jobba imorgon (eller tisdag, eller onsdag, eller torsdag). Jag har fått blodad tand, jag vill vara hemma och tokmysa med barnen jämt! Vi har haft det sååå bra, så mysigt, så utan måsten, vi har bara varit liksom.... Man behöver det ibland.... Jag råkar ju veta att jag inte kommer kunna "bara vara" nästa helg, då är det stora projekt på gång, om inte annat så kommer Calle och farfar tvinga mig att räkna siffror. Jag ligger efter som *piiip* ;-)


Kommentarer
Postat av: Charlie/squirlett

Jag HAR tjockt hår och det är en plåga i värmen. Just nu står jag med trimmern i handen varje dag och suger på tanken om hur snygg jag skulle bir i snagg :D
Fick inte ditt sms föresten...du har inte lyckats spara mitt gamla nummer igen?? En ledtråd är att det jag har NU börjar med 0735.....

2008-06-02 @ 10:43:34
URL: http://squirlett.bloggspace.se
Postat av: Marja

Vilket sammanträffande, jag har tänkt på dig med! :) Haha, ja när kommer vi? Hm...ska ju neråt trakterna i slutet på juli iaf. Vi får väl se vad som händer då...hihi. Vad har du tänkt då? Mitt hår skulle verkligen behöva en dejt med dig! Kram och puss!

2008-06-11 @ 19:40:28
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0