Onsdag

Jag sa "Jag älskar dig" till Vidar och fick till svar att: "Ääl dää..." Jag tänker tolka det som "Jag älskar dig".

Barnen kräks inte längre! Inte på hela dagen! Guud vad skönt! För jag hade nog inte orkat ett kräksnatt till.... 5-8ggr lyckades hon få ihop till inatt. Jag har fått turen att inte bli längre än 1,60m. Det innebär att jag inatt, utan problem, kunde sova på fel håll i sängen - längs fotgaveln. Resten av sängen var....blöt.
Idag har jag vart uuurdålig. Jag tvingade i mig en halv macka till frukost, sedan år jag först vid 20-tiden ikväll. Anki försökte få i mig en shake, bara för att ha någonting i magen, men det gick bara inte.
En dag kvar. Jag måste orka en dag till, annars kan jag inte fixa naglar och köpa färg i helgen. Det är som när man var liten och vill gå på fredagsdiscot, då fick man banne mig knalla till skolan på fredagen, annars blev det inget discot på kvällen..... Nagelfix är lika roligt för mig nu, som disco var då :-D
Well. En dag kvar. En kund i taget.
Idag fick jag gå med uppknäppta byxor. Jag hade så ont i magen! Jag såg gravid ut.... Jag kunde inte ens sitta ner. Huvudet värker, hela kroppen värker och magen tumlar runt.... Jag köpte mig en stor fet gottepåse idag för att tröstäta. En sketen godis fick jag i mig, sen tog det stopp. EN SKETEN EN! Det var det snålastejag vart med om på år och dar....

Vi hamnade i en diskussion förut, jag och Calle. Jag hade satt upp luggen och jag ser ut som ett riktigt skabbigt pubertetsfjun i pannan. Skabbigt, som sagt...
Plötsligt tittade Calle på mig och slänger ur sig:
-MEN HUR SER DU UUUUT!?
-Tyst med dig! fräste jag tillbaka. Inte ett ljud till!
-Men vad har du gjort?
Vad var det för fjantig fråga? Jo, det är så här. Jag tog en sväng med tidsmaskinen och åkte tillbaka till det ljuvliga nittiotalet och Dalboskolan. Jag fick ju aldrig uppleva det här med förstört ansikte och hormoner och skabbiga pubertetsfasoner, så jag tänkte att jag tar det nu istället.... Doesn't that sound good?! Man säger väl inte till någon halvflint att "Vad tunnhårig du har blivit!" Eller?
Bah! Påminn mig inte liksom! Det finns så mycket fördelar med lugg, och det utnyttjar jag nu ;-)
Det är väl tur för honom att han är så charmig, vilken annan människa som helst hade åkt på en propp.

Time for bed....

Kommentarer
Postat av: Calledonien

"Man säger väl inte till någon halvflint att; vad tunnhårig du har blivit!"



Hahaha! Var det inte precis så du sade till en person för ca 1 år sedan? :D

2008-06-26 @ 01:15:59
URL: http://calledonien.blogg.se/
Postat av: Charlie/squirlett

Skönt att trollen är på bättringsvägen igen. Bara att hoppas att du slipper kräkset själv ;)



Har i smyg startat en ny blogg. Har inte kännt mig mogen att lämna ut adressen ännu. Men känner att du kan få den.

http://singelmorsa.bloggspace.se/



ses kram

2008-06-26 @ 14:45:37
URL: http://squirlett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0