Smygreklam

Jag har fastnat för ett nytt hudvårdsmärke. Jag har tidigare varit helt insnöad på Olivserien, som bl.a finns att köpa på Åhléns. Jag gillar fortfarande serien mucho much, de har behaglig doft och enkla lättanvända grejer, sköna grejer! Men jag har gått över till Dermanord. Herregud, vilka produkter!


Saltscrubben is to die for! Huden blir len som en bebirumpa och den doftar så fräscht! Man kan sitta och skrubba t.ex. fötterna och händerna i evigheter!
 
Bodylotion är något jag bara inte kan leva utan, och Body Lotion Beautiful är suverän! Fantastiskt skön och fräsch!


Andra sköna produkter är:
* Foaming Facial Wash. Smått löddrig och ger en fräsch känsla efteråt. Helt klart en favorit.
*Body Balm - White Chokolat. En oljig balm. Doftar vit choklad. Vem kan motstå det?! :-)
* Refining Freshener. Ett ansiktsvatten man blir beroende av, fräscht och bara en skön avslutning.
* Mineral Powder. Det smälter in i huden som en foundation. Jag vill inte se spacklad ut, och den här ger ett naturligt resultat som man bara inte kan vara utan när man väl testat. Jag kan gå ut osminkad, men jag lämnar inte huset utan en dejt med mitt puder! :-)
*Coverstick. Bara så bra!
*Lipgloss. Samma här, det ska vara - men inte utmärkande. Princess (ljusrosa, smått glittrigt), Orange (det ser sjukt ut, det är helt knallorange! Men det ger ett fint aprikost resultat, såvida man inte kladdar på tusen lager.) Cold ruby (det är möskt, ovanligt mörkt för att vara på mig, men jag gillar det. Det passar mig utmärkt när det ska vara det där extra.) Nude har jag testat också. Det smakar choklad och är bara naturligt och väldigt fint.
Det finns en makalöst skön ansiktspeeling också, som jag tyvärr inte minns namnet på....
Som sagt - deras produkter är helt suveräna! :-)


(Smygreklam utan dess like! :-D )

Kommentarer
Postat av: Calledonien

ZZZZzzz...



;)

2008-06-30 @ 01:45:33
URL: http://calledonien.blogg.se/
Postat av: Charlie/squirlett

Fan vad duktig du är.

Själv avancerar jag ibland genom att välja en annan doft på tvålen...fniss



Nä, om man kanske skulle skämma bort sig lite mer och oftare...

2008-06-30 @ 14:41:42
URL: http://singelmorsa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0