Braindamaged

Först måste jag bara klargöra, Dryden, att medvetslös inte är detsamma som braindead.... Jag må vara mer intresserad av Melodifestivalen än av hockey, men det var ändå mer latjo än vanligt. Sedan kan jag väl tycka att ni överreagerar. Hade Frölunda suttit på arslet och inte gjort ein shit så hade Färjestad vunnit.

Inatt har jag sovit som en kratta. Jag är dödsförkyld och kan inte andas genom näsan, hörseln försvann i samma veva som snoret lade beslg på mina näsborrar.
Inte nog med det! När klockan var 05:25 imorse vaknade jag och upptäckte att sängen var sjöblöt! Jajemän, min söta dotter hade trasslat av sig blöjan (hon är en mästare på att ta av sig blöjan i vaket tillstånd och behöver alltid trosor eller byxor... Även på natten har jag lärt mig nu...) Madrasserna är på vädring, täcket har tvättats och sängkläderna ligger i tvättkorgen. Så, när jag ändå hade fått planer för dagen så kunde jag lika gärna ta alla kuddar och det andra täcket också, så är det gjort för det här året sedan.... Jag är sjuk och trött och borde få gå och lägga mig, dra täcket över huvudet - om det inte vore för att det ligger i tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0