Update

Ja, det är väl på tiden med en liten uppdatering här, va? :-D
Jag har fullt upp med att få mitt liv att gå ihop, just nu. Jag håller på att komma in i rutinerna på jobbet, i vilket det mesta är, för mig, helt nytt. Jag äger mig själv, och håller på att lära mig hur det ska gå till liksom :-D Utöver det så har jag fullt sjå med att passa busstider, natta barnen, lära mig ett och annat om siffor (jag och siffror är en urkass kombination när det gäller annat än butikerna på Överby, till dem delar jag mer än gärna med mig av en och annan siffra. Hahaha!), lära mig hur man hanterar papper med fet siffertext på (även kallade "mucho viktga spara-på-papper", läsa teori, och inimellan det ska jag gärna hinna andas en eller två gånger också ;-)
Så det finns inte så himla mycket tid över till bloggande :-[ Men jag försöker så gott jag kan!
Är det så att jag blir saknad och någon tror att jag gått vilse, så plinga till på den "lilla röda", så kan jag ge något litet livstecken :-D
På tisdag är det dags för min första kurs! Yeah! Det ska bli så himla kul! Det enda som inte ska bli kul (för det måste ju alltid finnas något inte-roligt med i allting) är att hitta dit... och hem....
I lördags var jag på första mässan. Mucho intressant kan jag meddela! Inspirationen sprutar ur öronen! :-D
Nu är jag sugen på extentions - igen. Vi får väl se om hon har tid och ork över.

Igårkväll hade jag kvalitetstid med mig själv. En låda Aladdin och massa skvaller i sängen. Jag hann smälla i mig två tredjedelar av chokladlådan innan jag gjorde mig iordning för natten. Behöver jag tillägga att jag nästan kräktes? När det gäller choklad så finns det, tragiskt nog, inga gränser. Jag äter tills det nästan åker upp igen. Jag är svag för choklad, helt enkelt - alldeles för svag. Men det var ren lyx att ligga där, ensam, i dubbelsängen med en smarrig chokladbox och massa skvaller och mode! Det var längesen jag hade 15 minuter över för mig själv, och nu kan jag leva på den stunden i flera månader framöver :-)

Tillbaka till verkligheten igen - klockan har slagit bedtime och om jag ska orka upp imorgon så har jag inget annat val :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0