Fantastiskt!

Hela veckan har varit skön.... (så här efteråt, när veckan är över kan jag känna att det bara känns nice). Igår fick jag en ansiktsbehandling. Jag kände mig, och känner mig fortfarande som en ny människa! Fantastiskt! Dte måste göras oftare! Och alla nya produkter (snordyra, men väl värt priset) är en ren njutning att använda!
I helgen blir det kvalitetstid, och än så länge flyter det på bra. Inget bråk, inga tårar, inga skrik, inga protester - nothing! Och det känns bara sååå skönt! Jag är världens bästaste mamma! :-D
Två makalöst fantastiska barn, mys, sommar, fuskbränna och full graderob - bättre kan det väl knappats bli?`(Jo, precis så ytlig är jag ;-) )
Imorgon blir det mer mys. Vi ska toknjuta av solen och bara vara.... Det funkar så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0