Genomhärlig dag!

Den här dagen har bara varit helt fantastisk, från början till slut.... Vi har varit ute precis hela dagen och njutit av solen och svettats som grisar allihop.
Vidar fick en frisyrstyling imorse. Numera har han 4mm på sidorna och tuppkam från pannan och heeela vägen ner i nacken. Fast det blev lite ojämt, så det får fixas till imorgon. Efter trimningen så tog vi gelé för att styla till det hår han hade kvar, och slutligen sprayade vi svart på ena sidan av tuppkammen och silver på andra sidan. Han fick höra många gånger att han såg skittuff ut :-D
Mamma tyckte synd om skrutten som får dras med att han har en frisör till mamma :-D

Nu tittar skruttarna på Teletubbies. Jag hatar Tubbarna, men barnen älskar de där färgglada filurerna som bara kan prata rent ibland.... "Tubbie-kjääääm" Tubbie-bjööööd" Och det där ska vara en barnfilm? En lärorik film kanske? Bah! Rent skräp är vad jag skulle vilja kalla det.... Men vad gör man inte för hjärtegrynen? :-)

Vi borde ha  såna här myshelger oftare! Givetvis saknar vi Bäjbs fantastiska sällskap, men vi vet ju att han har det finfint även utan oss :-)
Jag hade förresten en fruktansvärd dröm inatt, så jag sov dåligt och oroligt. Jag vaknade med ett ryck - orolig och väldigt ledsen... Jag insåg då att det här är för resten av livet. Visste jag det inte innan så vet jag det deffinitivt nu....

From here to eternety....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-05-31 @ 22:10:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0