Liten har blivit stor

Leylia firade sin första födelsedag igår, med allt vad det innebär. Paket, tårta, kakor, godis, farmor, farfar, farbror David, mormor, Frank, gammelmormor, mamma, pappa, storebror och dressad i kritvita kläder (hur länge tror ni det varade? Hahaha!).
Jag var oförskämd och jobbade på förmiddagen, men sedan myste vi på med smarrigaste maten och bästa sällskapet. Vi borde tussas ihop och äta oftare, den tanken slogs jag av flera gånger under gårdagen.
På kvällen tittade vi på Eurovision. "Qele, qele" borde tagit sig förbi tvåan. Jag minns inte ens vem som blev tvåa, men ändå. En bra låt vann iaf, det kan man ju inte säga annat.
T.o.m jag fick paket igår! Uuursöta örhängen i mordagpresent :-)
Skumpa och paket, det bästa jag vet :-)
Jag slogs i morse av att det börjar bli läge för mig att knåpa ihop en önskelista, jag fyller ju snart år. Det lär inte bli några större problem att få ihop en tio-punktig lista över önskningar ;-) Jag började redan innan förra födelsedagen :-p

Shopping på dagens to-do-lista.
Så, hejdå....

Kommentarer
Postat av: Charlie

Grattis igen till lilla tjejen!!

och det var Pirellis "kopia" från Ukraina som kom tvåa.
Själv hejja jag på "piraterna" *fniss*

2008-05-26 @ 21:44:00
URL: http://squirlett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0