Sommartider

Sommaren är här... Hur vet jag det? Jo, för att grannen har FF, och då samlar han ihop sina polare och flyttar ut på baksidan (jag skulle bli betydligt gladare om han flyttade hemifrån istället ;-) ). För er som inte hänger med riktigt så bloggade jag i slutet av förra sommaren om kombinationen "granne-oljud-kompisar-megafon-mittinatten". Jag spydde galla både tio och tjugotvå gånger förra sommaren. Och jag lär visst drabbas av sommarkräksjukan i år med ;-)

Yeahwell, det är med viss glimt i de blå.... Men jag kräks faktiskt...inombords (och här), för till Calle är det ingen idé att gnälla eftersom det enda svar jag får är:
-Kommer du ihåg hur det var  hos mig i Strömslund? Vad tror du grannarna tyckte då?
Jag VET vad grannarna tyckte. Men thats old news och jag har hunnit bli gammal och gnällig sedan dess. Och förresten så hade jag inga barn då....
-Han är ju bara 21....
BARA 21!? Brukar man inte ha packat lådorna och flyttat hemifrån när man är 21?
Förra sommaren lät det så här:
-Han har förmodligen flyttat till nästa sommar...
Det har han inte...

Så... I'm gnälling this summer toooo! Wiiiho!
Fast vi har iaf bytt sovrum (till den tysta sidan av huset ;-) )


Kommentarer
Postat av: Charlie

Man får gnälla, även fast man gjort samma sak själv...
Huvudsaken e att man inte gör det NU medan man gnäller...
Så gnäll on bejby! ;)

2008-05-03 @ 12:12:38
URL: http://squirlett.bloggspace.se
Postat av: Marja

Hej Lotta! Hoppas allt är bra med dig. Tänkte meddela att nu är min schampooflaska i princip slut, efter typ två år, eller är det längre? :D Kram!

2008-05-03 @ 17:00:09
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0