Charmad...

Idag låg Leylias första "skolkort" i brevlådan. Nåt så söt! Jag vart helt speachless! Underbara unge, charmig till tusen.... Känslan är jämförbar med första gången hon satt själv, första steget.... Faktiskt. Hur fick dom henne att sitta still? Det har nog ingen lyckats med förut :-D

Hoppas, hoppas, hoppas att Vidars kort kommer imorgon. Trollungen. Ursöta ungen med Emil-blont, lockligt rufs. Ingen ordning och reda alls :-D Oklippt och oborstat hår.... Trots att mamma är frisör ;-) Men jag har bestämt att det ska sparas, Trollet ska bli långhårig. Typ som Amadeus :-D Mormor och farmor gillar det inte ;-) Men vem har hjärta att röra de fantastiska lockarna?
Jag är nog ganska extrem (eller schitzofren). I somras rakade jag bort till  4mm på sidorna och sparade tuppkam, som jag sedan sprayade i svart och silver, nästa stund ska jag spara ut håret på honom. Herrigud, hoppas att han aldrig får för sig att han ska bestämma själv :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0