På tal om Idol...

Jag är inte den som egentligen bryr mig. Jag röstar inte. Och tittar egentligen barat på uttagningarna, då jag har tätare än tätast kontakt med Kikks för att garva via sms åt alla dessa personer som ställer upp utan minsta känsla för att de borde stannat i garderoben... Vi skrattar ihjäl oss... Via sms. Det säger väl kind of everything...?
Men:
Vilka nötter lämnar kvar Johan och skickar hem Anna? Fjortisbrudar som faller för allt som rör sig på tv?
Bah! De måste räknat fel på rösterna, eller så är det uppgjort i förväg. Skit i folkets röster! Skicka tillbaka Johan till grundskolan och låt Anna vara kvar!
För sjuttsingens gubbstruttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0