Sjukstuga

Det skulle ju onekligen vara himla intressant att se hu många sådana här rubriker man lyckas få ihop på ett år?
Nu är det v.a.b igen. Calle var hemma ons-tors och jag är hemma idag. Vidar är ganska kry, han hostar lite grann opch var på dagsi igår medans Leylia var hemma med feber, snorig näsa och hosta. Hon verkar mindre febrig idag, men näsan vill inte sluta avge innehåll.
Jag har jobbat med feber i tre dagar, tisdagen var en utmaning.... Tankad med alvedon tog jag mig igenom dagen. På onsdagen tröttnade A-C på mitt tillstånd och gav mig en aromamassage för att röja kroppen. Det funkade fint :-) Hon är en pärla!
Torsdagen bestod av irriterande hosta och en snorig näsa. På kvällen var febern tillbaka igen.
Idag måste vi gå till apoteket för att fylla på sjukstuge-lagret....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0