Utmanad!

Jag har blivit urmanad av Marja!

Instruktionerna är som följer:
1. Svara på alla frågorna.
2. Utmana 4 andra bloggare. Hänvisa till din egen blogg.
3. Lämna en kommentar hos utmanaren så fort utmaningen är antagen.

1. Vilken mat äter du ofta?
Alltså, jag är - över lag - urdålig på att äta mat, jag liksom glömmer.... Min hungerkänsla infinner sig först på svältgränsen... Men kött och köttfärs brukar det bli mycket av här hemma. En och annan godis kan jag väl pilla i mig också ;-) Det klassas kanske inte som mat, men....

2. På kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper till att duka av.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Datorn står ju där den står så jag har inte så mycket att välja på.... Fast jag sitter helst vid bokföringsdatorn (om det bara hade funnits trådlöst på den...)

4. Köper du ofta Triss?
Nej. Snacka om att slänga pengar i sjön! Man vinner ändå aldrig något.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Kreta 2004! I'm going back! :-)

6. Vilken kanal tittar du mest på?
5an och 3an.

Läser inte så många bloggar, men jag utmanar Calle, Daniel, Robert och Charlie.


Typisk Lotta-pose :-D

Kommentarer
Postat av: Calledonien

Suck! Du måste väl ändå veta att det finns trådlös uppkoppling på "din" dator? Du har ju själv använt det? ;)

2008-10-10 @ 21:06:20
URL: http://calledonien.blogg.se/
Postat av: Drydian i exil

Låter som att Pôttan har full koll. ;)

2008-10-11 @ 12:35:01
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

Men suck ;-) Ja, det vet jag väl. Men jag kan bara sitta hemma med det, så då kan jag lika gärna använda den här datorn. Jag vill ha trådlöst, ta med, sitta vart som helst, betala fakturor på jobbet, osv, osv, osv.... :-)

2008-10-11 @ 18:08:09
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0