Vansinne!

Det här är ju helt sjukt! Vansinnigt! Jag blir tokig!
Här åker man in med en treåring pga misstäkt öroninflamation.... De fick inte titta i öronen, men de stack honom i fingret för att göra någon sorts infektionstest. Det finns inget. Ingen öroninflamation, inte nånting. Då sa de att även om han haft öroninflamation så hade de inte gjort något åt det ändå. De ger inget till barn över 2 år längre. "För medicinen gör så liten skillnad". Det var tamejfan det dummaste jag har hört i hela mitt liv! Det är väl för tusan bättre att det lindrar lite, än inte alls!? Då är det ju ingen idé att söka vård. Vad spelar det för roll att veta vad som är fel, när de ändå inte vill göra något åt det? Jävla sjukvård! Ska inte ens barn få vård?!
Dra in vart som helst, men dra fan inte in på barnen!!!

Jävla fan! Jag blir galen!


(Jag har vart på skitigt humör i snart två veckor, och inte blev det bättre nu heller....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0