Bortblåst

Allt är som bortblåst. Inspiration, lust, ork, humor.... Rubbet. Borta. Jag orkar inte ens tänka längre...
Jag fick några idéer, men jag känner bara att jag aldrig kommer få tummen ur att göra verklighet av nånting så jag lägger allihop på hyllan tills känslorna kommer tillbaka igen. För det gör de väl? Sooner or later....?
Jag är verkligen helt ur form. Gårdagen gjorde inte nånting bättre.
Men jag har tagit tag i skrivandet. Jag köpte mig en bok, lite som en dagbok. Jag bär den med mig överallt. När jag kommer på något så skriver jag ner det. När jag känner att jag har fastnat i funderingar så skriver jag av mig. Det här har resulterat i att jag inte grubblar och masar runt när jag ska sova, för då är liksom känslor, tankar och idéer redan tömt. Urskönt!
Hela den här sluta-amma-grejen harsugit musten ur mig. Man blir dödstrött av att gå runt och ha ont hela tiden, det kör slut på en fullständigt! Sen kommer det ju alltid till en å annan grej.... Men hellre allt på en gång än något hela tiden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0