En hel natts sömn

Både Vidar och Leylia sov på sitt rum inatt. Hela natten! Imponerande :-) Jag vaknade av alarmet imorse och undrade om jag sovit så hårt at jag inte hört henne? Men nejdå, de snusade så gott så, i varsin säng.
Jag är fortfarande i chock.

Idag hämtar jag mina underbara på dagis! Det är höjden av lycka! Det gör hela min dag att veta att det är jag som kommer göra dom glada i slutet av dan :-) Det är helt fantastiskt att se deras glada trynen när man kommer dit! Mina fantastiskt underbara vildar! :-)

På väg till jobbet förut så började jag undra om jag nånsin skulle få se deras söta nunor igen. Busschauffören var som galen! Körde i röven på en lastbil, missade en väntande vid en busshållplats (pga att han låg så nära lastbilen att han inte såg den väntande passageraren). Han fick tvärbromsa för att köra in till kanten, sedan tittade han inte ens åt passagerarens håll istället höll han upp näsan och såg snorkig ut. Killen hann inte sätta sig ner innan chauffören körde iväg som en tok igen. Pssageraren gled över golvet i bussen  och var nära att halka pga att chauffören bara stack i väg! 
Herrigud, ska man behöva undra, det första man gör på morgonen, om man kommer komma levande hem igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0