Karlstad calling

Tidigt imorse tog vi bilen till Jolle. Det fanns ett schema.
1. Shopping :-) Jag införskaffade mig en helt ny outfit för kvällen. Har jag tur så kanske jag fastnar på ett kort iaf. Men det är väl tveksamt ;-)
2. Middag. Vi senlunchade och är fortfarande proppmätta så middagen får bli passad till nästa gång.
3. Vin och drinkar. Jag siktar in mig på en White Russian och en Tequila Rose :-)
4. En natt på hotell. Calle berättade på jobbet att det här blir vår första barnfria natt sedan Vidar föddes. Vår första sova-hela-natten-natt på tre år, alltså. Motfrågan blev: Tänk om ni upptäcker att ni inte gillar varandra längre? Vadå? Det blir väl en upplevelse bara att få sova i samma säng? :-D

Puss och hej! :-)

Kommentarer
Postat av: Marja

Vad är det för äventyr ni varit ute på? :)

2008-09-23 @ 19:34:59
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0