Är jag hemsk, eller bara smidig?

När magsjukan tog över mitt barndomshem så bäddades det i badrummet, för enkelhetens skull - inga spyor i hela huset, inga nerspydda sängar, inga kräkspölar från sängen till badrummet.... Skitbra, tycker jag. Fasansfullt, tyckte Calle när jag förslog att vi kunde bädda åt Vidar i badrummet, kanske t.o.m i badkaret. Alltså BÄDDA, inte lägga en liten, liten sjuk stackars kropp rakt mot det kalla karet...
Alltså, vi slipper nerspydda sängar, och kocentrerar det hela till badrummet nattetid. Är det verkligen så hemskt? Mig är det ju inget fel på, trots min "fasansfulla" uppväxt ;-)

Kommentarer
Postat av: kicki

jag tycker du verkar ganska normal trots din uppväxt...jag blev inte nerbäddad vid toan när jag hade kräksjuka men numera gör jag det för man orkar ju fan inte springa emellan...så bädda ner lillhjärtat i badkaret du!

2009-04-04 @ 15:08:28
Postat av: Charlotta

men tack vännen för the support! :-) Jag ska hälsa Calle att det inte bara är jag som är hemsk :-D

2009-04-04 @ 16:06:51
Postat av: Marias Kakburk

Har man magsjuka så bosätter jag mig gärna på toaletten, springa fram och tillbaka tar på energin och olyckor som kan hända på vägen undviker jag gärna;)

2009-04-05 @ 09:04:04
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0