Dagens roligaste :-D

Det finns garanterat ingen som har så roliga barn som jag! :-D

Vidar fick förmodligen för sig att han skulle gå någonstans, för han packade hela ryggsäcken full i filmer :-D




Sedan hittade han sin reg.skylt som han hade på vagnen...

När jag drog fingret över hans namn och sa Viiidar så sken skrutten upp som en sol! :-) Leylia hörde detta och ville inte missa ett tillfälle att få ta något ifrån storebror, så hon stegade fram och såg när jag drog fingret över namnet på skylten och sa "Vidar", varpå hon tog skylten ifrån mig, la den på golvet, satte sig bredvid drog fingret över skylten och sa Niiida. Det är hennes namn på Vidar :-D
Jag gav Leylia hennes egen skylt och gjorde likadant, och sa Leeeyliiia. Hon tog skylten ifrån mig, pekade på den och sa Eeeija.

Söta, söta barn! :-)

Kommentarer
Postat av: Dryden

Humor! :D

2009-04-23 @ 13:38:44
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Alexandra Östling

Haha nej men oj vilken sötnos han är! Så urgulligt!

2009-05-01 @ 13:39:14
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0