Leylias nya uuursöta skor :-)

Hon är så kul min tös! Hon är sååå svår att väcka, speciellt nu när hon inte varit riktigt kry... Det var ingen skillnad idag, utan jag fick säga till henne ett par gånger med inte mer än nåt gnyende ljud till svar. Till slut gick jag in och sa:
-Titta Leylia, vad mamma har köpt till dig! Nya skoooor! Och titta vilken fin baddräkt!
Hon tittade upp och fick syn på grejerna och satte sig raklång upp i sängen, tog grejerna och tittade, ställde upp fint , lyfte, vände, vred och tittade lääänge. Sen tittade hon upp på mig och i samma ögonblick ryckte hon åt sig grejerna och knölade in dem mellan sig och väggen för att jag itne skulle kunna ta dem ifrån henne :-D
Jag frågade om jag skulle hjälpa henne att ta på skorna, men nej det fick jag inte. Vem vet, jag kanske hade tänkt ta dem ifrån henne? :-D Jag gick ut ur rummet och hörde efter en stund att hon gick ur sängen så jag tittade in, och där hade hon ställt upp skorna så fint på golvet och höll sig i sängen medans hon försökte ta på dom. Söta unge! Jag gick in och frågade om jag skulle hjälpa, och blixtsnabbt plockade hon åt sig sakerna och gömde bakom ryggen :-D
Till slut fick jag hjälpa och vi tog på både baddräkt och skor. Sen fick jag inte ta av det igen.... Söthönan. Hon premiärbadade t.o.m i den i badkaret... Hahaha! Liten kropp med stor vilja minsann....
Men det är verkligen något med skor, det kan göra vilken tjej som helst lycklig :-) Tänk att bli väckt med ett par skor bara så där! :-)

Här kommer en bild på skorna...

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jason fick nya värskor i veckan och visar alla sina fiiiina nya skor med en fräck motorcykel på. Söta ungar!!!

Själv fick jag en smärre chock då han numera drar strl 26 i skor. Vart ska detta sluta?? Han kommer u behöva kanoter innan han är tonåring :s

2009-04-05 @ 20:38:40
Postat av: Charlotta

Men en smått shoppingskadad mamma så kan jag säga att det där itne är Leylias första par vårskor. Det är snarare hennes FJÄRDE par! En liten en med stl. 23 och fyra par skor! Helt absurt! De borde klara sig med ett par skor och ett par gummistövlar :-D

2009-04-05 @ 22:37:01
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Erica

Så söta skor! Härlig unge!

2009-04-06 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0