Update 1

Ojojoj, nu ligger jag ordentligt efter med uppdateringen här!
Jag börjar med bilder från måndagen den 13/4.

Så här såg det ut när jag kom till busskuren den dagen:

Skylten som ligger ner till höger har förmodligen använts för att slå sönder glasen.
Alltså sånt här är ju bara så hysteriskt onödigt. Vad kan de möjligen fått ut av detta? Jag är från Brålanda, där höll vi på Höga inte på med sånt här ;-) Så om någon "Been-there-done-that" kan förklara vitsen för mig så vore det onekligen intressant läsning.


Dagen efter det här så kom en pendlande dam som jobbar på en skola i L.E och så berättade hon att någon/några hade krossat en ruta inne på skolan in till Bibblan och försökt sno med sig grejer. När skolungarna kom för att prata om det, diskutera kring situationen så hade hon förklarat att det är jäkligt onödigt och att en sådan ruta faktiskt kostar 3-4 tusen. Ungarna höll på att skita ner sig av chock. Som hon sa, "de fattar inte att det kostar pengar, de kommer inte fatta förrän de börjar jobba och ska behöva betala skatt för sånt här."
Det är ju sant....

Glaset var uppsopat dagen efter (nåja, nästan iaf), men rutorna är fortfarande inte på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0