Charmtrollet...

Leylia kom och satte sig i mitt knä vid datorn och så visade jag henne de senaste inläggen på bloggen.... Hon nämner alla hon ser vid namn... Och när hon fick se bilderna på Daniel med klistra-på-örhängen  så säger hon:
-De Dane!
-Ja, det är Daniel, han har på sig Leylias örhängen...
-Dane fiiiin...

Att jag inte dooog!!! Söta höna! Hon kan verkligen få en att gå ner för räkning :-D

Sedan visade jag en bild till på Daniel från när han var på High Chaparall...


-De pappa!
-Nej, det är ju Daniel.
-De Dane..
-Ja, precis, det är Daniel...
-Ohnej, Dane botta!

Hahahaha! Oh my!
Det roligaste i mitt liv just nu är att lyssna på barnen när det pratar och sätter ihop och och meningar lite som dom vill :-D

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men OH MY! Är det någon mer än jag som ser likheter mellan fotot på Daniel och pres.bilden på mig? Plutet kanske? Hahahahaa!

2009-08-03 @ 18:35:21
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0