Men nu då?

Ok, i onsdags hade jag fullt upp med att riva skarvar och fixa väggarna i sovrummet...
Men alla andra onsdagar, vad ska jag göra då? Made in Sweden är ju slut! Kaos och katastrof! Det var ju min tröstätardag! Det började med att jag blev förbannad på den där översittar-Child, sen blev jag arg på Andreas i varenda avsnitt! Så... Jag var tvungen att tröstäta för att kunna kolla :-D
Fine, i sista avsnittet så kunde jag väl inte vara riktigt lika arg på översittar-Child... Han öste ju trots allt snällheter över Kim, och det var väl ändå på tiden för längesen!?
Men vad ska jag göra på onsdagkvällarna nu då, utan Anders, Laila och Kim på 4an? Så jäkla trist!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0