Telefontid, tack!

Ja, den här veckan hade jag verkligen behövt sätta av en timme eller två -varje dag- för att få tummen ur arslet så jag kunde få ringt alla viktiga samtal.
Fasen idag har jag ringt till banken och skällt och gnällt. En snål surkärring, det är förmodligen vad de har lagt in på mig istället för mitt personnummer ;-D
Sen ringde jag skatteverket, jag kommer ju aldrig ihåg vad det är för inbet.datum. Och nej, jag har inte fullt koll på just det pappret. Fast när jag hade ringt så hittade jag en fuskislapp som Skatteverket har skickat ut. Himla bra! De tänkte säkert på just mig :-D
Jag ska även få tummen ur och ringa en säljare (som förmodligen inte är särskilt förtjust i mig efter första mötet...). Och så ska jag ringa ett företag som jag inte är kund hos men som jag har färger från... (Men ingen färgkarta)
Världens bästa säljare har precis vart här... (Ja, det finns såna. Men de är fåååå!)
Ååå! Igår ringde jag upp en säljare, som har en förmåga att aldrig, aldrig, aldrig svara. Och jag då som aldrig, aldrig, aldrig pratar in meddelanden på mobilsvar, var så jävla less att jag faktiskt lämnade ett "en-jävligt-pissesur-kund"-meddelande. Det lät så här:
"Hej *******. Lotta på ****** *, ***** **** här. Nu är det två veckor sedan jag beställde varor från dig och jag har fortfarande inte sett röken av produkterna! Mina kunder har tröttnat på att vänta, så du kan ta bort beställningen, jag är inte intresserad längre." Klick....
Jag som brukar tänka att det ordnar sig. Varorna kommer säkert imorgon... Näh, men då kommer de säkert i morgon. De är säkert här på måndag. Bla, bla, bla, bla.... You know... Till slut måste t.o.m jag slå näven i bordet och bli arg! (Haha, det låter så jävla roligt och lillskruttgammalt att säga slå näven i bordet... Haha!) Han tappade en kund. Det är inte min förlust.

Jag har kommit fram till en smarting, även privat. Varje lördag ringer jag runt till alla jag aldrig "hinner" höra av mig till under veckan.

Nej nu... Åter till telefontinde. Snart kommer min nästa kund och innan dess måste jag få ringt några samtal! Baaah! Paniiiiik! Iiiiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0