Dagens händelser...

Idag ska Vidar till tandläkaren. Han tränade hos mormor i fredags, han åkte i stolen, mutades med Bamseklistermärken i halvlek och så fick mormor titta på tänderna med spegel och hon fick t.o.m knacka på bissingarna.... Sen gick vi ut och hämtade Calle och Ley i bilen och gick tillbaka till mormor för att säga att hon skulle vänta på oss medans vi gick och hälsade på farmor. Men när vi kom tillbaka till mormor så ville Vidar upp i stolen igen. Antingen var det väldigt roligt hos tandläkaren eller så ville han ha fler klistermärken :-D
Vi får väl se hur det går idag. Jag sa till mamma att jag får väl gå och köpa en klubba eller nåt och muta honom med. Hon gick ner för räkning, jag skrattade ihjäl mig :-D

-Han får väl få en klubba eller nåt som muta...
-LOTTA!
-Och så ska jag säga att det 'Det är inte farligt...'
-Men SUCK! Om jag säger till dig att 'Du får inte äta upp hela chokladlådan' Så hör ju du bara 'inte'. Du vet ju det!
-Nähä! Skulle du säga så, så skulle jag höra 'Ät upp hela chokladlådan!'. Hahaha!

Ååh vad jag tycker det är roligt att säga så till mamma :-D


Anyway: Efter tandläkaren blir jag väl tvungen att ta tagi bombnerslaget på undervåningen. Jag fattar inte: Jag städade alltså i tre dagar. TRE DAGAR! Av den städningen syns inte ett spår..... Städade ur kylen, klädkammaren, köksskåpen, dammsög, torkade golv, planterade om blommor (inte i den ordningen) an so on, and so on, and so on.... Hur är det ens möjligt att var enda städspår är spårlöst försvunnet?! Baaah. Baaaaaah. BAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0