Semester

Jag, of course...


Tove och jag


Tove och jag


Leylia gungar i Lysekil


Jordgubbar med grädde till frukost i Skalhamn :-)


Well. Det ständigt återkommande trynet... Med lockar.


Vidar skippar krabbornas hem och tar med sig båten i poolen istället :-D Jag hade gjort likadant, om jag bara fått plats :-D Fast jag älskar ju saltvattnet, så jag hade nog gått och hämtat sånt istället för att ta ur kranen...


Leylia på promenad med sitt älskade paraply i ett regnigt Skalhamn


Mys i tältet. Vi läste Elle :-D


Joel och Leylia


Carln :-)


Tove


Well....Jag i favoritklänningen (som man inte ser så mycket av) och mina nya tingel-tangel-favoriter :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0