Skalhamns-weekend

Jag laddade iunför värmen med inbakade flätor. Tänka sig att ajg har fått så långt hår att jag kan ha det! Kan tillägga att jag ALDRIG lyckats skrapa ihop tillräckligt med hår för att få ihop till två stycken :-D


Osminkad med håret uppsatt, det blir inte mer semester än så :-D


Mys framför tvn frammåt kvällen. Barnen satt gärna inne även på dagen när det var som varmast.


LIte kvällsmat framför tvn...
Leylia funderar över en korv med bröd


...Medans Vidar slukar ett helt leverpastejpacket - själv.


Slutligen var klockan läggdags för barnen så jag tog på mina nya favoriter...



...och knallade ner till vår husvagn för att bädda upp...
Den här utsikten hade jag på vägen...


HOW ABOUT THAT!? :-)

Kommentarer
Postat av: Dryden

Great shit!

2009-06-24 @ 00:09:19
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Madeleine

Vilka mysiga bilder :) Och va söt du är i dina inbakade flätor Lotta, hehe =)



Kram /M.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0