Humor, eller humor?

Jag visade Calle mitt blogginlägg med videon från Galenskaparna & After Shave - Hos frisören. Jag skrattade så tårarna rann. Jag var tvungen att ta av mig glasögonen och torka tårarna! Calle rörde inte en min.... Han är uppvuxen med Kurtan. Det förklarar det mesta.. Eller hur? :-D Han förstår inte alls Galenskaparna & After Shave. Han är- som han själv sa- världens sämsta Trollhättebo. Alla förstår varför va? ;-)
Sen tittade vi på ett avsnitt med Johan Rehborg. Nej, jag förstod inte det roliga.
Calle skrattade - jag rörde inte en min.



Däremot skrattade jag åt den här... Och ajg vet inte alls hur jag ska kunna se Robin Hood efter det här... Det har gett Men för livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0