Go get ready!


Well, för att slippa varna känsliga tittare så jag lägger inte upp någon före-bild ;-D Däremot så lägger jag upp en efter bild, förhoppningsvis hinner jag bli så här klar innan det är dags att hämta Vidar för ett tant doktor-besök. Efter det bär det av to work! Det blir en sen kväll, men förhoppningsvis hinner jag hem för en myspysstund framför tv med Calrn och Desperate Housewifes :-)




Jag bjussar på en bild av min äldsta goding (Vidar) som bebis också, tänk så liten han har varit!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tjooho!!



Hittade din blogg genom alexandrajasmin.blogg.se



Blev väldigt nyfiken på en sak, hur kommer det sig att Vidar fick just namnet Vidar??? Det är ju väldigt ovanligt!!



MvH Pernilla



Förresten, faan vilken fin bild på lille Vidar! Oerhört fint skärpedjup, och så är det kul med vinkeln det är taget ur! Plus en riktigt fager modell ;)

2009-05-21 @ 00:13:38
URL: http://vanillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0