Letylias födelsedag i bilder.


Jag och Leylia

Bamse-pussel

Tuchpennor, kritor, vattenfärger, mm, mm, mm.


Hello Kitty pysselbok.
"Färglägg Hello Kitty och hennes nalle." Helt ok.
"Färglägg HelloKitty och hennes pojkvän" POJKVÄN!? Nej verkligen inte ok för barn under 35!


Gatukritor


Strumpor


Hello Kitty-trosor


Superskön filt


Emil och Ida- T-shirt.


Alfons och Milla-set.


Polarn och Pyret-set. (Jag ääälskar Polarn och pyret!)


Supersöt fotoram.


Spelande skolbuss.


Ursöta skor.


Motorcykel med sidoflak.


Förmodligen unuversums finaste vagn. Frägan är vem som är gladast, jag eller Leylia? ;-)


Vidar fick ju så klart få lite presenter också. Jag tyckte inte att det var nödvändligt, en kass vana helt enkelt  "Får hon så får jag" och tvärtom. men jag konsten att följa med strömmen ;-)

Döskalle-sandaler

Rorri-helikoptern


+ kalsonger och Rorrifilm var ett urval av det Skrutt fick för att Leylia fyllde år ;-)


Leylia fick en Hello Kitty-tårta också.





Nöjd födelsedagstös :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0