Den som söker någonting...

...skall finna någonting annat.
Jag har på någon mystiskt sätt tappat bort min foundation. Den bästa. Den finaste. Den skönaste. Den mest perfekta nyansen (ja, jag har flera) av alla. Den... Den.... Bästa, helt enkelt. Jag tänkte att jag får väl leta i väskan då, man vet ju aldrig, jag kanske har slängt ner den där för att använda som lite cover om det skulle behövas. 
Well.
Jag letade i väskan.
Jag hittade inte min foundation.
Jag hittade en djävla massa läppglans istället...
15 stycken. Till en person.
15.
Lipglossoman?

"Maybe I'm addicted, I'm out of control...
But you're the drug that keeps me from dying...
I'm not afraid of dying,
But I am afraid of losing you..."
(Enrique Iglesias - Addicted)

:-D :-D :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0