What does NEED have to do with it?


Jag kom hem med en ny mössa och utbrast: Titta vilken fin mössa jag hittade!
-"Men herregud, jag var ut i förrådet och letade efter mina grejer och hittade minst 75 likadana mössor som du aldrig använder..."
-"Omöjligt! Jag har inte haft någon lila mössa..."
-"Ja? Den ser ut som alla andra mössor du redan har..."
-"Men nej! Den här är ju lila säger jag ju! Och titta, den glittrar :-) "
-"Suck..."

Han förstår inte det där här med att en mössa inte bara är en mössa, alla ser inte likadana ut och man kan ha en vansinnesuppsättning med mössor och det skiljer ändå alltid nåt. Som sagt, den här glittrar ;-)
And I just looove it! :-)


Kommentarer
Postat av: Dryden

Jag tror faktiskt jag är på Calles sida. Sorry, men snygg mössa ändå. ;)

2009-11-06 @ 00:16:03
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0