Made by V


Det bor nog en liten framtida designer i vårt hus... Han heter Vidar, och säger att han inte längre vill gå till dagis utan att han vill jobba. Jag försökte förklara att dagis är Vidars jobb, och det funkade ju bra. Ett tag. Han nöjer sig inte med det längre... När vi stannade till uatnför Calles jobb blev han både ledsen och arg, för att han ville gå in och jobba.
"Ska du jobba hos pappa?"
"Jaaa..."
Calle tyckte inte att det lät som någon bra idé, och det dröjde inte länge innan Leylia hängde på och sa detsamma "Leya jobba hos pappa..."
"Men.... Är det ingen som vill jobba med mamma då?"
Tystnaden som följde sa mer än tusen ord ;)

Men det blir nog ingen mekare av Vidar, det blir nog en designer. Det är ju iaf vad man kan tro när man ser alla fina halsband han gör på dagis. Jag burkar försöka sno åt mig ett och annat, men om han får se nåt av dem på mig så blir han hel crazy och skriker "Neeeej! MIN!" Haha! Söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0