På tal om sommar...

Jag tyckte det såg så himla roligt ut när jag kom hem från jobbet häromkvällen. Jag hängde av mig jackan och slogs av hur jävla roligt det såg ut när min vita vår-trench hängde där bredvid Calles skidjacka :D
Jag var lite väl tidigt ute. men det insåg jag först dagen efter när halsen bråkade. Den är fortfarande inte riktigt med på noterna. Men lite halsont får man väl försöka leva med i jakten på VÅREN! :D



Det säger ju ganska mycket om mig och Calle egentligen, eller hur? Calle som tydligen kämpar för att få ha kvar vintern ett tag till genom att envisas med att svettas i vinterjackan och jag som vill ha bort vintern så fort som möjligt genom att envisas med att ta fram tunnare och tunnare jackor så fort solen visar sig lite. Ge mig Thailand, damn it!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0