Trollbus

Det var bara tokerier med Leyan häromdagen... Först gjorde jag henne förvirrad genom att ta ur mina örhängen. Eftersom jag alltid har örhängen i, så tyckte hon väl att det såg märkligt ut när de var ur... Så, hon skulle hjälpa mig att sätta i dom igen. Det gick väl... så där.
"Leya hjälpa mamma."
"Jasså?"
"Ja, Leya kan..."
Jag får igen för att jag försöker propsa i dom att man kan själv. Det kan nog ses om mitt motto, kan jag inte själv så gör jag ändå. Oftast går det helt åt helvete ;D

Anyway, hon skulle sätta i örhängena på mig. Och jag har haft 12 hål sammanlagt. De flesta har växt igen by now. Det märktes när Leyan skulle köra igenom örhänget i ett av dom. Hahaha!
Men skam den som ger sig, till slut gick det igenom...



Well, vad gör man inte för sina småttingar. Man lär sig ju inget om man inte får testa, och så länge inte mamma grinar så är det ju lugnt. Eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0