Årets julgran...

Jag laddade som fan med att argumentera mig till en plastgran på övervåningen, helst en rosa givetvis... Men innan jag han säga ett enda ord så lallade Calle hem med en gran, en grön, jävligt riktig gran... Pust, suck, stön, stånk... Okej, men visst, fine, jag dammsuger granbarr i trappan fram till midsommar... ;P

Men så tog jag beslutet omm vilka färger somm skulle hängas i granen på nedervåningen... Calle vill ha rött. Det SKA vara rött. Så jag körde på raka motsattsen och satsade all in på lila och silver - utan att lägga fram det innan. Han har nämligen tok-ratat lila i granen tidigare år, så jag tänkte inte vara dum nog att framföra det innan det var dags att klä granen ;)

Men han tyckte det blev bra :)

Nu har vi dealat fram att vi ska få bestämma vartannat år... Och jag vet ju att han vill ha rött, så jag köpte svarta julgranskulor åt honom som han kan få välja att ha i granen nästa år ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0