Jag är helt in love!!


I morse när jag vaknade, masade mig ur sängen och till slut kom fram till en låda som skulle öppnas så hände det som bara inte får hända... En nagel gick åt pipsvängen... Jag dog. Jag började nästan gråta. Det kändes som att någon hade kapat av - inte bara nageln - halva fingret!

Jag knäcktes.
Jag reste mig.
Jag mmsade världens bästa Lena.
Of course.

Min nageldoktor. Hon fixade givetvis. Hon insåg katastrofen och erbjöd sig t.o.m att komma ner till salongen och hjälpa mig på stört! Men jag var helt proppfullbokad hela dagen, såpass att jag kom 30 min sent till dagis för att hämta hem ungarna... Så jag åkte till Lena ikväll istället :) Tusan vad roligt vi hade! Under kvällen har vi nog betat av varenda viktigt diskussionsämne som finns... Honest! ;D

Before:
Kolla in mina superfula pensionärsgula smygrökarnaglar! (Det var Lena som kom på det ordet)
Ringfingernageln saknas ju redan, men sen åkte långfingernageln... Och till sist åkte även pekfingernageln på andra handen... KATASTROF!!


After:
Men vem tänker på sånt när man får se resultatet?! :)
Hon är grym!! G.R.Y.M! Awsome!! :)
Jag har aldrig haft så här fina naglar tidigare! Lyckan är total :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0