Jag är så less på ensamma mammor!

Alltså, jag fattar ingenting. Igår plöjde jag igenom några gamla kvällstidningsbilagor, och ensamma mamman Helena Puhakka verkar ha fastnat i pressarna! Hon har fastnat på fyra kvällstidningsbilagor på 3 (TRE!!!) veckor! And why? Jo, för att hon valde en 12år yngre grabb i en svensk dokusåpa. "Ååh vi är så kära!" "Åååh, puttinuttgulligull..." "Åh, svammelsvammelsvammelsvammel" Vad är hon ute efter? Att bli Sveriges svar på Demi Moore & Ashton Kutcher!?Är det planen? För visst börjar det bli tragiskt? Eller, det börjar nog snarare passera gränsen från tragiskt till psykotiskt!



".... visar vinterns hetaste under..."
"Helenas och Oscars galna förlovning"
"Helenas och Oscars kärleksnäste"
"Helena om kärleken till yngre män"


Men give me a break! Jag kaskadkräks! Jag orkar inte mer!
Hon är ju för sjutton bara en 37årig fyrabarnsmamma, en tragisk sådan, som valde en 12år yngre (ja, det är det folk har hakat upp sig på, det är garanterat bara därför hon får så mycket publicitet) kille. Hans ålder vägde förmodligen upp honom till att bli hennes slutgiltiga val.
Hon visste väl att svenska folket skulle få spel och att kvällstidningarna skulle bli helt beroende av pengarna som hennes pinsamma "kändisskap" ger.

Frågan:
Grattis! Trodde du att du skulle hitta kärleken?
Citat:
Nej, jag gick in med förhoppningen om att ha en fantastiskt rolig sommar. Att jag skulle bli stormkär i tv det trodde jag aldrig.

Okej.
Bright.
Varför ställde hon då upp i en dokusåpa som, för att vara övertydlig, heter "Ensam mamma söker..." Vad trodde hon att det handlade om?
Ensam mamma söker.... Barnvakt? Städhjälp? Tidsfördriv? Publicitet? Inbjudan till premiääääärer?

Alla som tror att det är hon själv som ringer in och tipsar kvällstidningarna, upp med en hand!
Ja, det var väl det jag trodde....


Över till nästa offer som fastnat i tragik-facket:
"Madelene Broman valde ingen av "sina killar" i 'Ensam mamma söker'..." OH NO! Stoppa pressarna! ;-P



Det var säkerligen planen redan från början... Vad har dom? 12 killar att välja mellan? Antingen är hon överdjävligt kräsen, eller så blev det precis som hon tänkt sig. Hon har väl sett de tidigare säsongerna och sett hur "bra det har gått" för de förra mammorna, som får gå på gaaalapremiääärer i stora världsmetropolen Stockholm, på en röd matta, med massor av "paparazzis" som är där "bara för att få se just dom"....
För faktiskt, vad kan vara bättre (lättare) än att anmäla sig till en raggningssåpa med "utvalda" left overs och sedan välja bort allihop?
Nu får hon ju gratis kontaktanonser i kvällstidningsbilagorna varje vecka... Wiihooo! ;-P



Och sen då? För de som bryr sig, vill säga...




Succéprogram!? Skojar dom!? Men vem tittar på sånt här??

Jag är så överdjävligt less på att läsa om de där "Ensamma" mammorna... Något allvarligt fel måste det ju vara om de inte kan hitta nåt ragg utan att släpa med sig sina ungar i tv!
Jag säger inget om barnen, de tycker säkert att det är skitkul att vara med i tv... Tills deras mamma går ut i tidningarna och gnäller över att hon får elaka mail från människor som tycker att hon är både det ena och det andra barnförbjudna ordet... Hon blev ju såå ledsen..
Det kanske vore något att tänka på innan det är dags att gå ut med nästa newsflash om "galna" upptåg som gör att svenska folket pratar om en ett litet, litet tag till.
Det är trots allt inte särskilt svårt att reta upp svenska folket med roooliga mittuppslag i Klick! eller Fredag.


Alla bilder är mobilfotade ur Klick! eller Fredag.

Kommentarer
Postat av: Dryden

Puhkkad?

2010-01-13 @ 14:21:03
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

Muuuahahahhaaa! Typ :D

2010-01-13 @ 14:31:56
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0