Julklapparna

Det blir en hel del paket på julafton...

Leylia fick många rosa saker :-D



Hon är min "piisessa" :-)




Servisen är redan välanvänd och har tappat en "krok" på ena koppen :-D


Sminkdockan var verkligen uppskattad! :-D


Ponchon var perfekt!


Min mormor stickade en "Pippi"-tröja till Leylia :-)






Ungen älskar Kitty! :-D


Leylia fick även en cykel, som jag itne hunnit fota än. En rosa, givetvis ;-)
Det blev några paket till Stor-Skrutt också :-)

Hjärtat älskar Rorri! Och vad passar inte bättre då än ett Rorri-garage! :-D




Det är mycket Riddar-tema till Vidar nu :-D


Min mormor stickade en "Pippi"-tröja till Vidar också, i lite andra färger :-)

Vidar älskar att spela, och vi nästans logs om vem som skulle få spela när bara han och jag satt bänkade framför tvn. Först ville han vara spelare 1, men när det var dags för seplare 2 så bytte han kontrollerna. Gissa hur mycket jag fick spela :-D


Han älskar allt som stavas b.i.l.a.r :-D


Och pyjamasen med lok på, som han själv valde på Polarn och Pyret :-) Jag protesterar inte i den butiken :-D



Vidar fick även en radiostyrd polisbil, som jag inte hunnit fota än...


Jag hade visst vart ganska snäll jag också ;-)

Promenadskor. Det är verkligen behövligt! :-)


Skönaste träningströjan!


Kaffebryggaren som vi fick, som givetvis matchar resten i köket :-D


Äntligen står det en SodaStream i mitt kök! :-)


Spikmattan. Superskönt och bra för ryggen! :-)


Suveräna Dior!


Örhängen :-)


Sen fick vi även bidrag till en ny frys :-)



Calle hade tur det här året också ;-)

Jag var döless på hans gamla skidjacka så jag gav honom en assnygg från McKinley :-)



Det har blivit traditon att ge honom Björn Borg-kallingar. Jag är helt galet less på hans gamla "lumpar-kallingar" som han "bara använder på jobbet", undrar då hur de kan hamna i tvättkorgen här hemma? ;-P



Joel skrattade ihjäl sig när han såg dessa och tyckte att Calle kunde ta på kallingarna och gå med i Pride-paraden nästa år :-D
Men vadå? Det är ju bara jag som ska se dem ändå, och jag gillar rosa ;-)



Barnens fina julgran som de klätt själva (Utom det jämnt fördelade pyntet på sidan in mot väggen som Calle ha satt dit)




Sen fick jag blommor av några söta kunder :-)
Ååh vad glad man blir då! :-)

Från Alexandra


Och från Heidi.


Kommentarer
Postat av: Marja

Åh, det var många paket. :) Jag läste att Leylia gillar Hello Kitty så när jag såg dessa tänkte jag genast på henne, något för sommaren kanske? 7303410103458000.jpg" rel="nofollow">http://files.hm.com/media/products/805/DXL8057303410103458000.jpg :D

2010-01-21 @ 15:30:46
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0