En helt ovanlig dag...

...på salongen...

Jag gick ner för att hämta något åt en kund. På väg upp hör jag ett sjuhelvetes brak! Jag trodde det var en spegel med hylla och alltihop som välte. Min kund trodde att det var jag som ramlade i trappan ;D
Men nej... Det var skåpen i lunchrummet som brakade ner från väggen.
Jag fick tyvärr inte tagit något bild på själva händelsen, men det såg ut som ett mindre bombnedslag! Mitt fokus låg, pga fullständigt hjärnsläpp, på att rädda Råsa och JetSet som jag anade låg med diverse krosskador under skåpen. Skit i färgerna, skit i glaset som gick åt skogen, skit i spegeln som låg under skåpen! Se bara till att rädda Råsa och JetSet! Men fråga inte ens hur jag tänkte... ;D (de låg precis innanför, och klarade sig utan en enda skråma ;) Men jag ställer inget jag är rädd om på bordet längre...)

Här är skåpen efteråt. Det saknas några hyllplan och luckorna...


Hälften av allt som stod i hyllorna innan ligger frtfarande i lådor, men Malin fixade ordning på en hel del :)

Precis ALLT låg på bordet. Och det var ju en jävla tur att ingen satt vid bordet när det hände... Hade man inte gått under av att få skåpen i huvudet så hade man garanterat dött av chock :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0