Dejt med Kikki & Noah


Jag satt, precis som man kunde väntat sig, och sydde det sista på Noah's filt en kvart innan jag skulle gå till bussen. Typiskt mig. men det blev ganska bra till slut...


Kikki på Törners.


Kikki och Noah


Noah undrade nog vad sjutton det var för en konstig tanta som höll upp en rosa mojäng framför trynet hela tiden... Sen hoppades han väl att jag skulle sluta fota om han räckte ut tungan åt mig... Men nej... För vem kan låta bli att fota en sån sötunge!? :D
 

De finaste :)


Kommentarer
Postat av: Marja

Men! Har ni redan varit här? Jag trodde ni skulle komma på kladdkakefrossa?! :D

2010-06-18 @ 19:01:56
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0