Leyans födelsedag

Påslakanset med Kitty


Fleecefilt med Kitty


Minikök med Kitty


Armpuffar med Kitty


Badring med Kitty (hon fick även en likdan badboll)


Kitty-keps


Kittyplåster


Findus (Calle fanns redan ;P )


Frisör-set. Givetvis ;)


Pizza-set


Stövlar


Tunkia och tights från Polarn


Sötaste klänningen :)


Volangkjol


Barbie eltandborste


Badlakan


Sen fick Vidar och Leyan varsin sparkcykel. Leyan ville ha prinsessor, och Vidar ville ha några gröna filurer :)


Och eftersom Leylia fyllde år så fick ju även Vidar presenter:

Spindelmannenservetter


Spindelmannen-foppor


Armpuffar med Cars


Dagen avslutades med att Leyan klippte hela gänget med hennes nya frisörgrejer....
Hon avslutade med att klippa min mormor...

Först sprayar man med vatten...


...och sedan klipper man...


Solglasögon och keps måste vara på, annars kan man inte jobba :D

(Det är ju så man börjar undra om det kan vara så att mina söta gillar rosa, prinsessor, Kitty, bilar och Spindelmannen ;) )



Leyan hade ju redan tränat på att klippa, även innan hon fick frisör-settet... Hon tränade på att klippa Daniel med maskin när han var här och hälsade på ;D

Kommentarer
Postat av: Dryden

Jag ska gå till Leyan fler gånger!

2010-06-03 @ 02:33:34
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

Oh no! Har jag fått konkurrens!? ;P

2010-06-03 @ 20:30:45
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0