Lördagstripp till Ikea

Men vem säger nej till att åka till Ikea!? ;P

Jag och Eva åkte till Bäckebol i lördags för en shoppingrunda.

Regn och kö. I may be insane, men den kombon kan bara mysig. Speciellt när man åker i en barnfri bil, på väg mot roliga platser :D


Eva


Framme :)


Så här nöjd kan man vara efter en heldag på Ikea :D


Jag kände att det var dags att slänga barnens gamla Skattkista från Ikea, eftersom skenorna i kistlocket har gått av, på ungefär sjuhundratrettioelva ställen. Så jag köpte dessa sänglådor istället. Som snabbt fylldes till bredden med leksaker. De kommer funka perfekt att ha bredvid varandra under våningssängen när vi gör om deras rum i sommar/höst :)


Och nu när Ervin och Benjamin är här och leker med barnen så var jag ju bara tvuuuungen ;) att köpa en pall till... Och gult är ju fint :)


Äntligen fanns soffbordet i lager! :)


En kul kudde med knappar :D


Vändbara ljusstakar...


...och ljusstakar på fot...


Jag hittade en underbar matta till köket med ljuvliga färger! Calle, däremot, fick en färgchock ;D


Det var dags att nyta ut våra slitna, missfärgade (efter ketchup, juice, glass, osv.) stolsdynor, och jag hittade gröna! Lovely! :D


Ett avlångt ljusfat fick bli fruktbricka :)




Jag har letat som en dåre efter flytljus! Och när jag ääääntligen hittade så fanns de bara i vitt. Men det får jag väl helt enkelt lära mig leva med ;P


"Skoltavlan" ska hängas upp i hallen.

Eva fick "tyävrr" åka tillbaka till Ikea igen dagen efter, för att hon glömt sin ena påse med inköp vid kassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0